Getting inked in NY, check!

Het was alweer even geleden, dus hier weer een update..

Het is nog best lang behoorlijk koud gebleven, wat ik zelf wat minder vond maar wel mooie plaatjes opleverden. (en wellicht gevaarlijke situaties) Dit weekend heb ik dan ook vrij weinig uitgevoerd en een Netflix marathon gehouden.


De week daarop was dan ook niet zo heel interessant. Vooral de kinderen klaarmaken voor school, huiswerk maken en ze naar bed krijgen en voor de rest wat chillen . Wel was dit de start van mijn gezondere leven, goede voornemens enzo, waardoor ik er ook achter kwam dat de supermarkt waar ik vrij vaak kom een hele groente afdeling heeft die ik nog nooit gezien had die ergens verstopt zat. Schaam, schaam..

Het weekend erop was gelukkig wel wat interessanter. Vrijdag sleepover bij een Australisch vriendinnetje en we hielden een High School Musical marathon, wat stiekem na al die jaren toch nog wel heel erg leuk is. Dag erna lekker geluncht bij de diner waar ze mn naam al bijna kennen..

Zondag ben ik met een Mexicaans meisje dat ik van de trainingschool kende naar New York geweest. Aangezien ik een soort van to do lijstje heb gemaakt en een soort van plan was om elke keer als ik naar New York ga iets nieuws te zien stond de Brooklyn Bridge die dag op de planning. Een heel avontuur om daar te komen, maar dan heb je ook wat. Het is echt amazing als je daarover heen loopt en je hebt echt een mooie view over de stad. Natuurlijk hoorde daar dan ook een hele fotoshoot bij..


Maandag was het Martin Luther King day, which means dat de kinderen die dag vrij zijn. Om niet de hele dag thuis rond te hangen zijn we naar de film 'Sing' gegaan, loved it. De rest van de week was het normale ritme behalve dat de strep (soort van keelonsteking) toesloeg en er eentje thuiszat. Ook nog wat gezellige lunches en dinners at the diner maar het is toch vooral steeds wachten tot het weekend.

In het weekend zijn we zaterdag lekker gaan shopppen en heerlijk uit gaan eten, beste quesadillas so far! De zondag was helemaal lachwekkend. Een Australisch vriendinnetje en ik gingen naar een soort van silent disco, die for all ages was. Waar wij dus bij voorstelde, 18 and over, omdat het normaal 21 and over is en wij zo'n idee hadden dat je je kind hier niet mee naartoe zou nemen. Maar boy oh boy, wat hadden wij het mis.

We stapte de lift in na de rooftop en zodra we een voet uit de lift zetten staarde zo'n 20 tienjarige kindjes ons aan. Dus die voet ging gelijk weer de lift in. Toen we terug beneden kwamen geloofde ze onze runaway smoes niet helemaal en gingen we maar weer terug naar boven. Hier aangekomen zijn we maar gewoon ergens gaan zitten, want de muziek was prima te doen die via onze koptelefoons hoorde. De bargirl zag dat het ons een beetje tegenviel en kwam met het goede idee om ons wat alcohol voor te schotelen. Wantja, dat maakt alles beter natuurlijk. Dus aan de malibu voor 15 dollar per glas..

Maar he, het hielp wel. Aan het einde van het feestje zijn we zelfs de dansvloer opgegaan en hebben we er een hele leuke dag van gemaakt.

Maandag ochtend kwam ik erachter dat die malibu's toch niet zo'n slim idee waren, en dat heb ik geweten ook. Dus die dag maar lekker relaxt en 's avonds met een nieuw Nederlands meisje wat gaan eten, altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten. Dinsdag avond hadden we een LCC meeting en gingen we ergens wat drinken. Toen besloten we daarna nog naar de karaoke bar te gaan, dit is elke dinsdag en er komen veel au pairs op af. Erg gezellig!

Ook al mn lieve vriendinnetjes even een kaartje gestuurd, heerlijk om hun reacties terug te krijgen, daar doe je t toch voor. Made my day!

Deze week ook eindelijk kunnen beginnen in de sportschool, helaas laat mijn lichaam wel even merken dat het al weer veel te lang geleden is dat ik weer eens flink gesport had. Donderdag was weer een satisfying day. Ik kwam met het goede idee om mezelf alvast even een verjaardagscadeautje te geven, dus op naar de tattooshop. Na wat met de tatoeëerder overlegt te hebben kwam hij met een heel mooi plaatje, deze werd er natuurlijk dan ook gelijk opgezet. Happy me!

Aangezien ik op mijn verjaardag met het avondeten niet thuis zijn had mijn host dad een 'Dutch inspired' dinner gemaakt. Aardappel en kaas soep en pork met appels en uien, klinkt vrij raar maar het was heerlijk. En offcourse, cake for dessert. May my wish come true!

Vandaag, vrijdag 27 januari, is dan toch wel een hele leuke maar rare dag. Eindelijk 20, maar ik voel me nog niet helemaal jarig. Wel lekker getrakteerd op een lunch door een lief vriendinnetje en even met de familie geskyped. But it gets better, vanavond vertrek ik met nog drie anderen naar Boston om lekker een weekendje te genieten en de stad daar te zien!

Till next time!


Reacties

Reacties

peter

prachtig verhaal anke veel pictures erbij echt top veel plezier en tot het volgende verhaal groeten peter bert en gijs

Oma en Opa Beringe

We zijn weer helemaal bijgepraat.Leuke tattoo. Tot een volgende keer.Groetjes en kusjes van Ida en Toon.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!