Daar gaan we dan!

Na wat twijfels toch maar besloten een blog bij te gaan houden om jullie toch een beetje op de hoogte te houden van mijn grote avontuur in de USA, so here we go!


Na een aantal infomeetings en overwegingen later heb ik in juli besloten om een jaar als Au Pair te gaan werken voor Cultural Care in het prachtige Amerika. Ik kreeg gelijk al een aantal mailtjes van gezinnen die mij als hun toekomstige match zagen, maar bij geen één gezin was gelijk de klik daar.
Tot ik op 19 september een mailtje kreeg van een gezin, ik bekeek hun profiel en was gelijk enthousiast. We spraken af om zondag 25 september te skypen om te zien of dit een match was. Ik zag in tegenstelling tot de andere gezinnen gelijk de kinderen en na maar liefst een uur geskyped te hebben was er gelijk die klik, dit voelde goed!


Mijn goede gevoel werd die dinsdag erop dan ook gelijk bevestigd, ik kreeg terwijl ik aan het werk was een mailtje dat de familie mij als de perfect match zag en me graag als hun Au Pair zou willen. Ik zal Au Pair worden van een super leuke tweeling van 8 jaar in een stad in de buurt van New York, Chappaqua. Ik heb gelijk een vreugdedansje door de Jumbo gedaan, zo blij was ik!

Wel zou mijn vertrek datum al 2 maanden later zijn, dus alles moest in no time geregeld worden. Na Amsterdam voor mn visum, internationaal rijbewijs aanvragen en ga zo maar door, en natuurlijk mijn afscheidsfeestje!

Na dit goed gevierd te hebben en met iedereen nog een laatste keer afgesproken en geknuffeld te hebben is het dan eindelijk zo ver. Mijn koffer is zo goed als ingepakt en morgen zal ik vanuit Amsterdam, via Madrid om 7 uur lokale tijd op JFK in New York aankomen. Super spannend, maar ik heb er kei veel zin in!

See you next year!

Reacties

Reacties

peter jans

Mooi begin Anke heel veel plezier

Danique Ouwerkerk

Heeel veel plezier anke ! Ga je missen ??

Opa en Oma Jans

Anke wat een mooie omgeving, wat zul je hier mooie indrukken aan over houden. Fijn dat alles ze mooi en vlot is verlopen. Wij wensen je heel veel succes en tot horens

Opa &Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!