Most wonderful time of the year..

Mn poging om dit bij te houden, dus hier nummertje twee uit Chicago.

En het was me de feestmaand wel weer..

Begin van de decembermaand was t vrij rustig en gingen de kinderen gewoon nog lekker naar school. Niet heel veel spannends te vertellen dus. In de weekenden lekker de stad in en instawaardigen plekjes ontdekken.. Waar je op deze blog nog veel momenten van gaat zien.

Zo kwamen we per toeval deze wall tegen, maar loved it. En nog wat andere random plekjes. Sorry, not sorry voor al deze ‘I’m trying to be a Instagram model’ pictures.

En natuurlijk kan ik niet zonder de Nederlandse gezelligheid, en kwam dus al gelukkig vrij snel een andere Nederlandse tegen die niet heel ver weg van me woont. Dus gezellig Nederlands avondje en zondag ook nog even de stad in.

Another work week weer, maar nog wel met de kids op school dus vrij rustig aan gedaan. Ondertussen moesten we natuurlijk wel gaan Christmas shoppen.  Want godzijdank, dit jaar gelukkig wel gewoon Christmas in vergelijking met Hanukkah vorig jaar ivm een Joods gastgezin. Want oh, wat mistte ik die kerstboom en kerstmissfeer vorig jaar. En ja die Amerikanen gaan all out as t om kerst cadeautjes gaat, hier werd ik door mijn hostmom dan ook al voor gewaarschuwd.

Weekendje erop natuurlijk weer de stad in en deze keer op naar de Navy Pier. Want daar zouden een paar mooie plekjes zijn, en als je zo’n zonsondergang hebt moet je daar natuurlijk wel gebruik van maken he..

Maar toen, woensdag de 20ste begon t, kinderen kregen Christmas Break. Dus volle dagen werken en de kinderen bezig houden, maar we hadden iets heel leuks om naar uit te kijken.

De 23ste hadden we namelijk een leuk dingetje op de planning staan, tickets voor DJ Tiestö hier in Chicago. Dus  met mn Dutchie naar de Dutchie, top avond!

En like I said, mn hostmom had me ervoor gewaarschuwd, maar de 24ste begon dan alle gekte. Chrismas!

Die dag dus naar de grandparents toe waar zo’n 100 cadeautjes klaarlagen. En ook ik was dit jaar good geweest dus er zaten ook een paar cadeautjes voor mij bij. ’s Avonds naar de andere kant van de familie en ook daar natuurlijk weer een kerstboom omringd met way too many presents.

Op de 25ste werd ik om half 8 wakker gebeld, de kinderen waren wakker en hadden hun stockings (de sok aan de open haard vol met cadeautjes) gevonden..

Dus op naar boven en uitpakken maar en Santa had ook aan mij gedacht, so sweet!

Maar de gekte was nog niet voorbij, door naar de grandparents weer waar ook daar nog een stocking klaarlag, met nog meer cadeautjes dan daarvoor. ’s Avonds nog door voor het kerstdiner, maar toen was t dan wel gedaan. Exhausted, maar super grateful en blij!

De rest van de week en de week erop waren de kinderen nog vrij, maar de kerstman had een goed cadeautje achtergelaten (de Nintendo Switch) waar ze dus lange tijden mee zoet waren. En kleine uitstapjes als naar de movies, energie kwijtraken in de playground en wat andere dingen.

En afgelopen weekend natuurlijk New Years Eve, niet heel veel ondernemen, maar was wel gezellig!

Happy New Year for everybody offcourse!

Na een lange (meestal gezellige..) week met de kids is t dan alweer weekend, dit weekend niet heel veel op de planning staan. Relaxen en bijkomen van de week. En oh, wat kijken we uit naar maandag, lekker de kids weer naar school..

That was it, bye bye for now!

Opa & Oma Gennep

Anke heel leuk dat we mee mogen genieten van je belevenissen in de States. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt samen met je leuke vriendinnen. Zo heb je steun en lol samen.
Geneet van "t leave (kennen jullie daar ook Carnaval?)
Groeten en liefs met een dikke knuffel van ons.

Oma & Opa