Fourth of July!

Natuurlijk zit ik hier nooit stil, dus weer een aantal toffe dingen meegemaakt..

Aangezien de kinderen camp hebben en de jongste maar halve dagen doet, gaan we daarna vaak op exploring mission. Zo zijn we laatst naar de Kensico Dam gegaan, zo dicht bij huis maar nog nooit bekeken, maar was zeker het kijkje waard.

Nadat ik de family op het vliegveld had afgezet voor hun weekje vakantie, had ik het rijk voor mezelf alleen. Maar hier had ik niet zoveel aan aangezien er veel (spontane) leuke dingen op de planning stonden. Op zaterdag vertrokken naar de stad, probeer toch elke keer als ik daar ben iets nieuws te zien, je bent immers in New York!

Deze week hebben we Washington Square van de lijst afgestreept.

Nu hebben TQ en ik een soort van habbit ontwikkeld om na een dagje in de stad naar een georganiseerde brunch te gaan. Want he, waar eten en Sangria is daar zijn TQ en Anke. Heel gezellig!

Ook was er volk uit Nederland in New York en dan is t zeker leuk om ze wat van ‘jou’ stadje te laten zien. Dus ze wat meegenomen door de stad en dan moet je natuurlijk ook wel op stap in New York. Dus hup, op naar een rooftop midden in de stad en genieten. Heel leuk om mensen van thuis je ‘nieuwe’ leven te laten meemaken en heerlijk om weer dat accent van thuis te horen!

Maandag was het dan tijd voor onze spontane trip. Want dinsdag was het 4 juli, wat betekent de big party day 4th of july. En dat moest natuurlijk goed gevierd worden, dus besloten we een mini-trip naar Washington DC te plannen. Maandag vroeg de bus in en op naar DC en die dag dan ook flink veel gezien. Op bezoek bij Trump, the Washington monument en natuurlijk onze vriend Abraham. En dat alles op de fiets..

Dinsdag was het dan de grote dag, opgedoft en wel op naar de parade. Heel leuk om mee te maken, maar door de killende hitte van zo'n 35 graden niet veel langer dan een uur vol gehouden.

De rest van de dag maar zoveel mogelijk verkoeling gezocht tot de ergste hitte over was. s Avonds zijn we dan eerst naar een concert bij de US Capitol geweest, heel cute en gezellig en daarna natuurlijk de grote vuurwerkshow bij het Washington monument, zeer geslaagde trip!

Daarna was het weer back to real life, de family weer terug van vakantie en aan het werk. Gelukkig was het maar een dagje tot het weekend en konden we weer gaan exploren.

De stad in en de subway naar Brooklyn. Hele andere wereld dan dat je gewoon in Manhattan bent, maar awesome om all the great street art the ontdekken. Aangezien TQ goede fotograaf skills heeft, get ready for some pictures!

Daarna nog even Chinatown in om the cutest coffee ever te bestellen en te genieten van een prachtig uitzicht.

New York, you take over a little peace of my heart everytime I'm here!

Loes

Ha Anke. Je bent volgens mij al aardig ingeburgerd daar in Amerika. Geweldig toch!
Je laat ons zo meegenieten van allerlei dingen die je ziet of meemaakt, top!
Geniet geniet meisje, dit nemen ze je nooit meer af. Tot weer eens. Little girl in the big city!! Kus Loes

Oma en Opa Beringe

Weer veel nieuwe dingen gedaan en bezocht.Geweldig meid.Geniet van de vrije tijd die je hebt.Veel liefs en tot een volgende keer.Groetjes van Oma Ida en Opa Toon.