Busy, but a lot of fun!

Weer veel te lang geleden natuurlijk, maar dat zijn jullie ondertussen wel gewend he..


Zoals sommige wel weten zit ik nu alweer zo'n maandje bij mn nieuwe gezin. Het is heel anders, mijn werkschema is een stuk drukker, hierdoor heb ik ook eigenlijk geen tijd gehad om dit te schrijven. Maar het nieuwe gezin is top en ik ben eerlijk gezegd blij met de switch en zo zie je maar weer dat iets wat negatief lijkt toch heel positief kan uitpakken!

Ook ben ik naast het werken natuurlijk flink wat op ontdekking gegaan en een aantal dingen van mn lijstje kunnen strepen. Zo zijn we de One World Observatory ingegaan, het kost je wat maar dat is het uitzicht dan ook meer dan waard. Je kunt bovenin helemaal rondlopen en de hele stad zien. Zeker het bezoeken waard!


Ground zero, het 9/11 memorial, ligt hier heel dicht in de buurt en hier hebben we ook even een kijkje genomen. Heel mooi en indrukwekkend!

Een ander heel leuk dingetje was de discocruise die georganiseerd was door de organisatie waarmee ik hier ben. Op de zaterdag avond de boot in en het water op en zo New York zien. En zoals de naam al zegt ook wat disco, muziekje erbij, hoewel dit te ongemakkelijk voor woorden was, maar voor de rest helemaal prima. Daarna natuurlijk een afterparty, in the big city!




Door de weeks is het vooral veel werken en daarna mn bed in, want het is vrij slopend kan ik je vertellen. Hoewel onze LCC laatst toch wel even een leuke activiteit had gepland. Hier in de buurt is een famous cemetery genaamd Sleepy Hollow, haar leek het dan ook een goed idee om daar lekker in het donker een rondleiding te gaan nemen. Schijterd als ik ben vond ik daar natuurlijk helemaal niks aan, maar got dragged down there anyway. Daar had ze al gauw genoeg spijt van toen haar arm paars aan begon te lopen..


And offcourse, Anke didn't change. Voor de rest van de weekenden is het vooral lekker uitgaan met vriendinnen en wat drankjes en dansjes doen. Toch leuk om te kunnen zeggen dat je even uitgaat in New York City instead of Nijmegen of Amsterdam ofzo..


Afgelopen weekend was toch wel heel tof. Afgesproken met een vriendin in de stad en vanuit daar door naar Coney Island, in Brooklyn. En echt, vanaf het moment dat ik het strand zag totdat we terug gingen naar de Subway een big smile op mn gezicht. Zo heerlijk om lekker uit te waaien en je weer lekker als een kind te gedragen. Top dag!

Op het rode randje na dan..


Dat was het weer voor deze keer. Morgen nog een dagje werken en dan lekker genieten van een extra lang weekend want Memorial Day is on monday. Ook nog wat leuke dingen op de planning staan voor de komende tijd dus ik vermaak me helemaal prima hier!


Houdoe en bedankt!




Reacties

Reacties

Oma en Opa Beringe

Wij vinden het echt leuk dat je het zo goed naar je zin hebt bij het nieuwe gezin.Ook de vrije tijd weet je goed te benutten.Houdt het zo Anke.In Beringe gaat alles goed.Groetjes en tot een volgende keer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!