Fresh start

Dit keer komt de blog een stuk sneller dan normaal, maar helaas niet om goede redenen..


De afgelopen weken niet heel veel bijzonders gedaan of gezien, wel een nieuw familielid erbij en een heerlijk zonnetje voor een aantal dagen met vakantie voor de kids dus flink veel in het park rondgehangen.

Helaas kreeg ik in die zelfde, heerlijk zonnige vakantie ook wat minder nieuws. Mijn hostparents vertelde mij dat ze na 4,5 maand toch hadden besloten dat dit niet de juiste match was. Complete verrassing voor mij en dus ook een beetje in de war. Toen werd het hele proces dus in gang gezet. Mijn profiel terug de grabbelton in en opzoek naar een nieuw gezin, want ik ben er nog lang niet klaar voor om terug naar Nederland te komen. (sorry everybody) Heel veel stressen, maar toch de goede moed en positiviteit erin gehouden en families afgegaan. Gelukkig heeft die positiviteit zn vruchten afgeworpen, want gister heb ik dan toch te horen gekregen dat een nieuw gezin mij graag als hun au pair wil. Heel fijn dat het gezin een dorpje verderop woont van waar ik eerst woonde, dus kan mn vriendinnnen ook nog blijven zien, waar ik heel happy mee ben! Mis mn twee kindjes wel, maar vanwege de plek waar ik nu naartoe ga kan ik die gelukkig nog opzoeken.

Dus na het weekend de koffers weer pakken en op naar een nieuw gezin, een nieuw avontuur!


Reacties

Reacties

Peter jans

Knap anke die positiviteit van je ga zo door

Angelique Kessels

Wat jammer! Maar knap dat je het zo positief oppakt. Veel succes en plezier in het nieuwe gezin.

Oma en Opa uit Beringe

We hebben je verhaal gelezen.Het was niet het leukste bericht dan tot nu toe.Blijf positief en het zal wel in orde komen.Groetjes van Opa en Oma Beringe en succes verder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!